Duplán terhelte meg az OTP a számláját? Elképzelhető, hogy Ön is érintett a problémában!

Az OTP Bank rendszerében technikai zűrzavarok léptek fel, amelyek következtében néhány ügyfél számlájáról tévedésből duplán terhelték meg a korábbi vásárlások díját.
Az Index számolt be a hibáról, amelynek forrása egy külső szolgáltató tevékenysége volt. Az OTP Bank jelenleg is azon fáradozik, hogy minél előbb megoldja a felmerült problémát.
Számos ügyfél tapasztalta meg ezt az OTP Banknál.
Az OTP Bank legfrissebb közleménye szerint, amelyet a portálhoz eljuttattak, a bank egy külső partnerrel együttműködve dolgozik azon, hogy a duplikált tranzakciókat a lehető leghamarabb kiszűrjék. Céljuk, hogy az érintett ügyfelek számláin ismét a pontos egyenleg jelenjen meg. Noha nem beszélhetünk tömeges hibáról, az Index értesülései szerint több ügyfél is tapasztalhatott kétszeres levonást a számláján. A bank elnézést kért a kellemetlenségekért, és biztosította az ügyfeleket arról, hogy alaposan kivizsgálják a problémát, valamint minden érintett esetében helyreállítják a hibás tranzakciókat.