Duplán terhelte meg a magyar nagybank a vásárlások összegét, ami sokakat érinthet a hibás tranzakció miatt.


Egyes ügyfelek számlájáról duplán vonta le az egyik nagy hazai bank bizonyos korábbi vásárlások összegét. Az index.hu cikke szerint az OTP-nél fellépő problémát egy külső szolgáltató okozta.

Ma délelőtt a hírportál értesülései szerint néhány ügyfél számlájáról véletlenül kétszer vonták le a pénzt bizonyos korábbi vásárlásokért az OTP banknál. A problémát egy külső szolgáltató hibája idézte elő, és a bank jelenleg azon fáradozik, hogy az érintett tranzakciókat kiszűrje, így helyreállítva az ügyfelek számláinak egyenlegét – olvasható a sajtóközleményben.

Az OTP hivatalos weboldalán a következő tájékoztatás olvasható: "Külső szolgáltató által okozott hiba miatt előfordulhat, hogy bizonyos ügyfelek számláján egyes korábbi tranzakciók összege kétszeresen terhelődött. A külső partner bevonásával mindent elkövetünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számláján ismét a pontos egyenleg jelenjen meg. Az okozott kellemetlenségekért az érintett ügyfelektől elnézést kérünk."

Related posts