A Revolut egy izgalmas új funkcióval bővíti alkalmazását, amely jelentős előnyöket kínál a felhasználóknak.
A Revolut új, innovatív biztonsági funkciót vezet be az applikációjában, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül, hanghíváson keresztül lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Ez a lépés a megszemélyesítéses csalások elleni védekezés erősítését célozza, amelyek során csalók banki dolgozóknak álcázva próbálnak meg pénzt vagy érzékeny információkat kicsalni az áldozatoktól – tudatta a Finextra.
A vállalat bejelentése szerint az újonnan bevezetett funkció egy innovatív és biztonságos kommunikációs csatornát teremt, amely megnehezíti a csalók számára a másolást vagy a feltörést.
A jövőben az ügyfélszolgálati hívások túlnyomó része ezen a platformon keresztül fog lebonyolódni.
Először a lakossági, majd később az üzleti ügyfelek számára is bevezetik a funkciót.
Woody Malouf, a Revolut pénzügyi bűnözés elleni küzdelemért felelős vezetője azt tanácsolja az ügyfeleknek, hogy amennyiben váratlan hívást kapnak a Revolut nevében, szakítsák meg a kapcsolatot, és ellenőrizzék az alkalmazáson keresztül a hívó fél hitelességét.
Amikor az alkalmazásunkon keresztül kommunikálnak, az ügyfelek teljes mértékben biztosak lehetnek abban, hogy valóban a Revolut munkatársával beszélgetnek, nem pedig egy átverővel.
- tette hozzá Malouf.
A Revolut legfrissebb információi alapján az ügyfeleit érintő megszemélyesítő csalások száma jelenleg a legalacsonyabb szinten áll a közel két év távlatában, ami különösen figyelemre méltó, hiszen a vállalat ügyfélköre folyamatosan növekszik. Jelenleg a cég globálisan 50 millió felhasználóval büszkélkedhet.