Fény világított rá a Xiaomi első SUV-jának hatótávolságára.


A Xiaomi YU7 első körben háromféle felszereltségi szinttel és összkerék-hajtású változatban lesz kapható.

Nemrégiben lehetőségünk nyílt kipróbálni a Xiaomi első autóját, a lenyűgöző SU7 szedánt, amely akár 1548 lóerő teljesítménnyel is elérhető. Ez a modell decemberben bemutatott szabadidő-autó testvérmodellje mellett debütált, és már most izgalmas várakozást kelt a jövőbeli autós élmények terén.

A Xiaomi YU7 specifikációi eddig még nem kerültek nyilvánosságra, azonban a kínai hatóságok kedvező közreműködésének hála, már tudható az újdonság hatótávolsága.

A Xiaomi második autójaként jegyzett típus háromféle kivitelben debütál, melyek rendre 750, 760, illetve 670 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek. Megjegyzendő, hogy ezek az engedékeny kínai CLTC-szabvány szerinti értékek, vagyis az európai WLTP-adatok egész biztosan szerényebbek lesznek.

A frissen megújított Tesla Model Y kihívójának szánt 2,4 tonnás YU7 a következő izgalmas teljesítménnyel büszkélkedhet: az első kerekeit egy 299 lóerős villanymotor mozgatja, míg a hátsó tengelyt egy még erősebb, 392 lóerős motor hajtja. Ez a lenyűgöző kombináció lehetővé teszi, hogy az autó végsebessége elérje a 253 km/h-t. Az NMC akkumulátorokat a neves CATL biztosítja, garantálva ezzel a megbízhatóságot és a teljesítményt.

A 320 lóerős hátsókerék-hajtású, valamint 240 km/h végsebességű, kedvezőbb árú alapmodell hatótávja még ismeretlen. Az első járművek átvétele várhatóan június-július tájékán történhet meg a megrendelők számára. Az alapár körülbelül 250 ezer jüanra (kb. 13,8 millió forintra) tehető.

Az utolsó hónap folyamán a Xiaomi 16 új kereskedést indított el, így már 64 kínai városban elérhetők termékeik, amelyek összesen 216 szalonban találhatók. A vállalat célja, hogy idén körülbelül 300 ezer autót értékesítsen. Az SU7 modell, amelynek alapára körülbelül 11,7 millió forint, és 299 lóerős teljesítménnyel bír, tavaly 135 ezer példányban került eladásra.

Related posts