Fény világított rá a Xiaomi első SUV-jának hatótávolságára.

A Xiaomi YU7 első körben háromféle felszereltségi szinttel és összkerék-hajtású változatban lesz kapható.
Nemrégiben lehetőségünk nyílt kipróbálni a Xiaomi első autóját, a lenyűgöző SU7 szedánt, amely akár 1548 lóerő teljesítménnyel is elérhető. Ez a modell decemberben bemutatott szabadidő-autó testvérmodellje mellett debütált, és már most izgalmas várakozást kelt a jövőbeli autós élmények terén.
A Xiaomi YU7 specifikációi eddig még nem kerültek nyilvánosságra, azonban a kínai hatóságok kedvező közreműködésének hála, már tudható az újdonság hatótávolsága.
A Xiaomi második autójaként jegyzett típus háromféle kivitelben debütál, melyek rendre 750, 760, illetve 670 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek. Megjegyzendő, hogy ezek az engedékeny kínai CLTC-szabvány szerinti értékek, vagyis az európai WLTP-adatok egész biztosan szerényebbek lesznek.
A frissen megújított Tesla Model Y kihívójának szánt 2,4 tonnás YU7 a következő izgalmas teljesítménnyel büszkélkedhet: az első kerekeit egy 299 lóerős villanymotor mozgatja, míg a hátsó tengelyt egy még erősebb, 392 lóerős motor hajtja. Ez a lenyűgöző kombináció lehetővé teszi, hogy az autó végsebessége elérje a 253 km/h-t. Az NMC akkumulátorokat a neves CATL biztosítja, garantálva ezzel a megbízhatóságot és a teljesítményt.
A 320 lóerős hátsókerék-hajtású, valamint 240 km/h végsebességű, kedvezőbb árú alapmodell hatótávja még ismeretlen. Az első járművek átvétele várhatóan június-július tájékán történhet meg a megrendelők számára. Az alapár körülbelül 250 ezer jüanra (kb. 13,8 millió forintra) tehető.
Az utolsó hónap folyamán a Xiaomi 16 új kereskedést indított el, így már 64 kínai városban elérhetők termékeik, amelyek összesen 216 szalonban találhatók. A vállalat célja, hogy idén körülbelül 300 ezer autót értékesítsen. Az SU7 modell, amelynek alapára körülbelül 11,7 millió forint, és 299 lóerős teljesítménnyel bír, tavaly 135 ezer példányban került eladásra.