Az esztergomi Suzukik új, gyengébb teljesítményű motorral bővülnek.


A korosodó Vitara és S-Cross most egy visszafogottabb teljesítményű verzióval lépnek tovább, amely a korábbi modellekhez képest szerényebb erőforrással bővült.

A Suzuki legújabb modelljei az esztergomi gyártásban két különböző hajtáslánc-opcióval érhetők el, így a vásárlók széles választékból meríthetnek.

A Vitara és az S-Cross 1,4 literes turbós benzinmotorral szerelt lágyhibrid változata 129 lóerőt és 235 Nm nyomatékot kínál, és hatfokozatú kézi váltóval van felszerelve. Ezzel szemben az 1,5 literes szívó motorral működő normál hibridek 116 lóerőt és 138 Nm nyomatékot nyújtanak, de ezek csak robotizált automata váltóval elérhetők, és jelentősen magasabb árcédulával bírnak.

A legfrissebb hírek alapján úgy tűnik, hogy az 1,5 literes változat gyártása befejeződik, és a jövőben már csak az 1,4 literes Vitara és S-Cross modellek fognak készülni Esztergomban.

A motor teljesítménye 129 lóerőről 110 lóerőre csökken, miközben a nyomaték változatlanul 235 Nm marad. A fogyasztás mértéke enyhén csökken, és a jövőben a lágyhibridek turbós motorjához kézi, valamint automata váltók is elérhetők lesznek, akárcsak néhány évvel ezelőtt.

A legújabb Vitara GL, amely 110 lóerős teljesítménnyel bír, most 8,14 millió forintos kedvezményes áron érhető el kézi váltóval. Az automata váltós GL+ verziók ára pedig 9,19 millió forint, így érdemes alaposan megfontolni, melyik opció felel meg legjobban az igényeinknek.

Ugyanezen kivitelek a némileg nagyobb S-Cross esetében rendre 8,6, illetve 9,65 millió forint magasságában alakulnak.

Related posts