A Xiaomi első autójának népszerűsége felülmúlja a Tesla Model 3 iránti keresletet.
A legfrissebb eladási mutatók alapján a Xiaomi SU7 Kínában már népszerűbb a Tesla Model 3-nál.
A Xiaomi, amely leginkább mobiltelefonjairól és okosotthon megoldásairól ismert, tavaly áprilisban elindította első elektromos autójának gyártását. Ez a modell, a SU7, tisztán elektromos hajtású, és korábban már részletesen bemutattuk.
A jelenleg kizárólag Kínában elérhető autóból, amelynek alapára körülbelül 11,7 millió forintnak felel meg, idén januárig körülbelül 162 ezer példány talált gazdára.
Ez a teljesítmény különösen figyelemre méltó, figyelembe véve, hogy a fő konkurens, a Tesla Model 3, ugyanebben az időszakban csupán 153 ezer példányt talált gazdára Kínában.
A Xiaomi SU7 számára december volt az eddigi legerősebb hónap, amikor is közel 26 ezret adtak el belőle.
A 299 lóerős farmotoros alapmodell impresszív 700 kilométeres hatótávval büszkélkedhet, míg a másik végletet az Ultra verzió képviseli, amelyet már Magyarországon is teszteltek. Az Ultra változat kiemelkedő teljesítményéről ismert, hiszen 1548 lóerős összkerék-hajtásával és mindössze 1,97 másodperces 0-100 km/h gyorsulásával lenyűgöző sebességet kínál.