Ez a magyar élelmiszeripari óriás egyre inkább a keleti piacok felé nyit, új lehetőségeket keresve a növekedésre és terjeszkedésre.


A Bonafarm Csoport felvásárolja a Friesland Romania S.A.-t, két gyártóüzemmel és piacvezető márkával bővül.

A Bonafarm Csoport jelentős lépést tesz regionális pozíciójának megerősítése érdekében: a cég bejelentette, hogy megállapodást kötött a holland Royal FrieslandCampina romániai leányvállalatának, a Friesland Romania S.A.-nak a megvásárlásáról. Az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint a tranzakció véglegesítése azonban még hatósági és versenyjogi jóváhagyásoktól függ, és ezek beszerzése után az év végére várható a folyamat lezárása.

A Friesland Romania S.A. a Napolact márkájával szerzett hírnevet Romániában, és jelenleg számos tejtermék-kategóriában piacvezető szerepet tölt be. A bukaresti központú vállalat két modern gyártóbázissal büszkélkedhet Kolozsváron és Marosvásárhelyen, ahol több mint 400 elkötelezett munkatárs dolgozik.

A Bonafarm legfrissebb közleményében hangsúlyozta, hogy az akvizícióval újabb fontos mérföldkövet ér el regionális növekedési stratégiájának megvalósításában. A tejipari szegmens megerősítése a közép- és kelet-európai térségben nemcsak a vállalatcsoport fejlődését segíti elő, hanem lehetőséget biztosít arra is, hogy aktívan támogassák a román tejipar fejlődését.

Csányi Attila, a Bonafarm Csoport vezetője úgy véli, hogy a jövőbeni célkitűzések között kiemelt szerepet kap a meglévő gyártókapacitások korszerűsítése, a partneri együttműködések elmélyítése, valamint a román piacon való stabil és tartós jelenlét megteremtése.

Indexkép: Shutterstock

Related posts