Kreatív Online – Kenyhercz Kinga a Generali új kommunikációs és rendezvényszervezési vezetője, aki friss perspektívát hoz a cég stratégiájába. Az innovatív ötletekkel és tapasztalattal rendelkező szakember célja, hogy új színt vigyen a vállalat kommunikác

Szeptember közepétől a Generali Biztosítónál Kenyhercz Kinga veszi át a kommunikációs és rendezvényszervezési vezetői szerepkört.
Kenyhercz Kinga új pozíciójában a vállalat kommunikációs stratégiájának irányításáért, a rendezvények lebonyolításáért, valamint a társadalmi felelősségvállalási kezdeményezések – köztük a The Human Safety Net program – hazai kivitelezéséért vállal felelősséget.
Kenyhercz több mint egy évtizedes tapasztalattal bír a kommunikáció és stratégia világában. Az ACG Reklámügynökség PR divíziójának élén olyan kiemelkedő projekteken dolgozott, amelyek több díjat is elnyertek, és olyan neves ügyfelekkel működött együtt, mint a UPC, Vodafone, Zwack Unicum, Ökumenikus Segélyszervezet és EIT Health InnoStars. A VELUX regionális PR ügyfélvezetőjeként 14 közép-kelet-európai országban irányította a márka külső kommunikációját és az ügynökségi együttműködéseket. Ezt követően a médiában is kipróbálta magát, és 2024. március 1-től a Central Médiacsoport portfólióigazgatójaként dolgozik, ahol olyan népszerű digitális márkák irányításáért felel, mint az nlc. és a Házipatika.com.
Az utóbbi időszakban a mesterséges intelligencia területén is aktívan dolgozott: küldetése, hogy érthető módon, ugyanakkor felelősségteljesen és az adatvédelemre fókuszálva ismertesse, miként alkalmazhatók egyszerűen a generatív AI eszközök a mindennapi életben.