Rémisztő baleset történt Mátrafüreden: a tesztautó vezetője gyorsítva haladt, mielőtt összeütközött egy busszal.


Nagy port kavart az a brutális baleset, amiben szerda reggel egy autó összeütközött egy utasokat szállító busszal, Mátrafürednél. Időközben kiderült, hogy az autó egy ideiglenes rendszámmal ellátott, fóliázott tesztautó volt. A közösségi média valósággal felrobbant a baleset után, többen vicceskedve megjegyezték, hogy a "töréstesztet a kocsi láthatóan elbukta". Mit keresett az utakon egy ilyen tesztautó és vajon mi okozhatta a balesetet?

Mint ahogy azt korábban említettük, szerdán délelőtt súlyos baleset történt a 24-es főúton, Mátraháza és Sástó között, ahol egy személygépkocsi ütközött össze egy utasokat szállító busszal. A becsapódás ereje rendkívüli volt, a busz eleje teljesen összeroncsolódott, ablakai betörtek, míg a kocsi is totális károsodást szenvedett. Az utasok közül többen az ablakon keresztül estek ki, de szerencsére senki nem szenvedett életveszélyes sérüléseket. A helyi lakosok felháborodtak, mivel a baleset előtt többen is látták a tesztautót száguldozni, és többen úgy vélték, hogy nem meglepő, hogy ilyen tragédia következett be.

A baleset pontos körülményei még mindig a rendőrségi nyomozás tárgyát képezik, azonban kérdésünkre válaszolva megerősítették, hogy az érintett autó forgalmi részvétele teljes mértékben megfelelt a vonatkozó jogszabályoknak. A legvalószínűbb elmélet szerint, amikor a jármű Mátraháza irányába haladt, egy jobbos kanyarban átsodródott, és összeütközött egy autóbusszal. A busz sofőrje igyekezett elkerülni az ütközést, ezért balra kormányozta a járművét.

A baleset következtében összesen heten szenvedtek sérüléseket, közöttük egy gyermek is, és a busz sofőrjének is kórházi ellátásra volt szüksége. Megkerestük a Heves Vármegyei Markhot Ferenc Kórházat, ahol az alábbi tájékoztatást kaptuk:

A baleset következtében az internet szinte lángra kapott, és sokan kifejezték felháborodásukat amiatt, ahogyan az autósok a közeli kanyargós utakon közlekednek. Sokan úgy vélik, hogy ezek a szakaszok valóságos versenypályaként funkcionálnak számukra.

- Ezen a részen gyakran közlekedem. A tapasztalataim szerint a járművezetők 70%-a nem figyel a sávjára - osztotta meg véleményét Tamás.

Közben felmerült egy izgalmas hír: a személyautó, amelyet a környékbeliek nemrégiben láttak száguldozni, valójában a tesztautó volt. A szakértőknek sikerült beazonosítaniuk a modellt is: egy elektromos iX3-as BMW, amelynek bemutatójára szeptemberben kerül sor Németországban, már álcafólia nélkül. A tömeges gyártás pedig 2026 elején indulhat el, ami még inkább fokozza az érdeklődést a jármű iránt.

Related posts