A szokatlan szmokingjának köszönhetően jelentős összeget takarított meg az esküvői költségeken.
Ilyen az, amikor a menyasszony gyönyörű ruhája helyett a vőlegény öltözéke válik a nagy nap fénypontjává.
Ha a házasulandó pár igazán különleges élményre vágyik az esküvőjük során, könnyen a költségek szédítő magasságába emelkedhetnek a ceremónia és a lagzi során. E problémára egy francia férfi nemrég egy merész és innovatív megoldást talált: az ünnepség idejére saját magát reklámfelületté alakította.
A Lille városában élő francia startup-alapító, Dagobert Renouf, aki március 25-én ünnepelte az eljegyzését menyasszonyával, elhatározta, hogy nem szeretné a megtakarításait a nászünnepre költeni. Így hát arra az elgondolásra jutott, hogy…
Egy igazán különleges esküvőre készülök, és szeretném, ha a nagy napom nemcsak számomra, hanem a támogatóim számára is emlékezetes lenne. Szponzorokat keresek, akik szívesen hozzájárulnának a költségekhez. Cserébe pedig felajánlom, hogy a cégük logóját viselném a szmokingomon, így nemcsak az esküvőmön, hanem az azt követő fotókon és eseményeken is megjelenne a márkájuk. Egyedi módon szeretném összekapcsolni az üzletet és az ünneplést, ezért várom a kreatív javaslatokat!
Az NDTV jelentése alapján végül 26 technológiai vállalat - köztük a vőlegény által birtokolt CompAi - állt be a szponzoráció mögé, így a házasulandóknak nem kellett teljes mértékben saját zsebből fedezniük az esküvő kiadásait.
Renouf természetesen a közösségi média platformjain is megosztotta az esküvőjén készült fotókat. Az X-en közzétett posztjában kifejtette, hogy a pénzgyűjtés mellett egy másik, ugyanolyan fontos célt is szeretett volna elérni: hogy a magánélete egyik legmeghatározóbb pillanatát egy technológiai közösség számára szórakoztató és emlékezetes eseménnyé varázsolja.
"Nagy köszönet a 26 startupnak, amelyek segítettek finanszírozni az esküvőnket, gyönyörű nap volt" - fogalmazott az online térbe küldött köszönetnyilvánításában a vőlegény.
A szponzorlogókkal különlegessé tett szmoking története egyébként még júliusban kezdődött, amikor Renouf nyilvánosságra hozta szokatlan tervét. Néhány hét múlva pedig már szinte az összes szabad helyet lefoglalták a szmokingon, így az esküvőre el is készülhetett a vőlegényre szabott szmoking feldíszítése.





